Regn igen

Va ju fint väder igår, hade det inte kunnat hållt sig till efter midsommar iaf? Nej men fortsätt regna gör de, Jag älskar regn! Bara för att det inte slutar regna någon gång tänker jag bli liten igen, ska dra på mig gummistövlar, galonbyxer och jacka och gå ut i regnet och hoppa i vattenpölarna och skratta och ha jätte roligt bara för att mamma tyckte jag va knäpp när jag gjorde så när jag va liten! :D

Nej ska plocka ihop lite här hemma, sen ska jag kanske åka upp till det tomma stallet och hämta lite grejer =/
Det är helt sjukt hur man kan sakna ett djur så mkt! Kanske därför jag inte sover som jag ska på nätterna..
Men i morgon bär det iaf av till Mora för midsommarfirande :) Då får jag träffa min lilla gris igen <3 Mumma!!

Nu ska jag göra nått, orka sitta här och kolla på regnet :P
Ska jobba kl 18, så innan de ska jag mysa med min lilla snoppis :D haha, åh nej nu börjar jag bli på dryg humör :D haha!!!
nej nu ska jag sluta skriva innan det spårar ur :P hehe.

OverAndout

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0