Sol sol strålande sol :D

Jahopp, kanske dax för en uppdatering? Va ett tag sen jag skrev nu. Men men det har inte hänt mkt för de heller :P haha. Midsommar blev i mora, hos mamma och pappa. .... Och hela släckten :P Vi va 27 stycken, hade jätte roligt, ända tills pappa kom med den brillianta iden - kasst med liten pygm'e! Och de snappade anders upp direkt, så ni kan ju ana hur de slutade? Fick lite ont i nacken om man säger så :P haha.  Men men de är smällar man får ta när man har en galen pappa och en galen pojkvän! ;)

Annars har det inte hänt så mkt, va till borlänge i måndags med anders och micke. Dom shoppade kläder och sen beställde vi en soffa :) Och åt på Coco Thai, mumms!
Sen igår så blev de först en promenad med Mummi, sen hem och grilla med anders, micke, ronja och så kom ison och amanda förbi en sväng. men dom åkte ganska fort igen, så då var det bara vi fyra kvar igen, så då blev det film och kubb spel! :D
Sen bar det av till borlänge idag igen, men nu var det min tur att shoppa lite, men abra för att man får shoppa så hittar man inget, SOM VANLIGT. men de blev ett par jeans, en tröja, en t-shirt, ett par shorts och strumpor iaf :D hehe.
och nu sitter jag här och tänker på hästar igen, är så värdelöst att inte ha någon häst, jag går under snart! Skulle gjort vad som helst för att få en häst nu..

men men..
Nu ska jag åka nånstans tror jag, Dom andra två gökarna (anders&micke) sitter i vardagsrummet och spelar wii eller nått sånt. KUL. men jag ska allt gå och dryga mig lite först ;) haha!

hej så länge!
OverAndOut


-KittyCat-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0