Sommar

Jahopp då har man både hunnit med bal,studentvecka, massa hyss, mys, studenten, crusing och blivt "vuxen" och arbetslös. Jippi, eller nått :P men de löser sig :)
I sommar blir det att fixa med huset, fixa ute på gården, rensa rabatter mm.mm VUXENPOÄNG till mig, lilla husmor som Laila säger :P haha. Sen blir de att jobba lite, kanske lite i mora hemma hos mamma och pappa också. Ska väl dit och rida Norton lite också så han inte tynar bort helt och hållet. Lill tjockisen! Sen ska väl jag och Tina försöka få med gubbarna ner till strängnäs och allt de där, måste ju hälsa på släkten! va nått år sen jag träffa dom nu. =/

Midsommar vet jag inte vad som händer än, Alla vill få med oss till Leksand, men då vet jag precis vad som händer, fjortisar som springer runt och har sin första fylla, bråk och massa annat skit. Men det kan väl vara kul de åh (?) hehe :P
Annars blir det Mora, hem till mamma och pappa. Anders får sitta och dricka wisky med pappa och röka cigar. Medans vi andra roar oss på annat sätt, brukar bli massa roliga spel, umgås, mm mm. Ja allt! :) Pappa lär väl spöa skiten ur oss andra som vanligt, men man kan ju göra ett gott försök att vinna över honom iaf, någon gång ska jag lyckas!! ;)

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen till en film kanske? :) De lät mysigt.

OverAndOut


-KittyCat-


Kommer sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0