STUDENTEN

Ja nu va det ett bra tag sen jag skrev här. det har kunnits med massa plugg, massa bus & massa alkohol. haha. Studentveckan drog igång med full fart i måndags, då blev det maskerad vid plasket som sedan förflyttades till lokparken, och sedan vidare hem till sara & pilski. En rolig kväll! :)
Tisdagen blev det fest hos skinnar. Ännu roligare än måndagen, vi hade fullt ös på "dansgolvet"
Onsdagen blev det att åka ut till Jennies sommarstuga. Klassen, laila, jennie och lilla Alicia :) Hade en skön kväll med god tacos, kladdkaka och massa massa prat. Sen bar det av hemåt till vansbro för min del, blev lite pluggning och filmkollning hos ison och amanda.
Torsdag, ja pluggat som en gris och är äntligen klar! Skööööönt. Lagat mat och diskat, ska dammsuga och torka golven nu, sen diska undan disken sen maten. Sen blir det att sova en sväng, sen får vi se vad som händer. Jag & tjejerna har lite planer. :)

I morgon blir det STUDENTEN för tillfället är jag inte ett dugg pepp, vill inte bli vuxen. MEN JAG VILL HA ETT JOBB.
Det är nog vädret som drar ner humöret, jävla kuk regn, usch! Hoppas det blir fint väder i morgon, jag vill ha sol jag vill ha sol!!!

Nej nu väntas det städning,
OverAndOut
-KittyCat-


En tredjedels olsson, en halv pilski och en hel alex! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0