En härlig och inte fullt så härlig Torsdag!

Har precis kommit hem ifrån stallet och träningsverkan skriker i mina ben, och magen verkar, kan snart inte gå upprätt! haha men va fan det är smällar man får ta, då vet jag iaf att jag har RIDIT, och oh ja d ehar jag kan jag lova, är så slut i kroppen så fy, men bara bita ihop för i morgon är det hopplektion och så väntar helgen med en stalljour, är lediga på måndag TACK OCH LOV! Då kan jag vila upp mig lite, ja de trodde iaf ja, men nej då, Vill du trimma lite hästar Alex? Och när man blir tillfrågad utav nann att få rida lite till är det självklart man säger ja, Så dum som jag är så säger jag ja! haha, men men träna tills man inte orkar stå på benen längre, åh så gött!!så nu ska jag inte klaga ;) hehe, ska ta mig en dusch nu sen ska jag äta mat, mumms. Är skit hungrig!

:D

Over And Out


-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0