En helt vanlig måndag

Morgonen började med att min sötnos tess kom och hämtade mig, Skööönt slapp jag gå ;) hehe. Sen va de Religons lektion, lunch & sen stallet. Red Artur & Hedwig, gick jätte bra. Sen blev de en ute ritt på Norton med Tess & Rudi, Skönt! Sen va de lektion igen, Red Monti, jävla segaprupp, men fick kläm på det ganska fort, han va jätte fin & när en halvtimme hade gått va vi lika svettiga båda två, usch. hehe men Nann va mkt nöjd och jag också. Så så ska det se ut i fortsättningen också! :D Nu blir det mat & tv, Ronja och Micke är också här och ska äta med oss :)

I morgon bitti bär det av till Gymet, sen skolan, och sen stallet. Och resterande utav kvällen blir att plugga, usch usch är så plugg trött nu så fy! Men men måste ju göras, ENDAST 10 VECKOR KVAR INNAN BETYGEN SÄTTS, GAAH! Jag vill inte bli vuxen :( men men nog pratat om de, Nu måste jag kolla på ett program på tv :P

Over And Out

-KittyCat-



Jag Vill jag Vill Jag Vill!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0