Fredag den 13

Ja visst började dagen bra, eller inte. Gick upp kl 7, fick för mig att bussen till stallet gick ifrån grönalid halv åtta, men nej alex det gör den inte. Så jag fick väl stå där och frysa ett tag då tills den kom. Men Men jag va i gooooood tid iaf! Väl framme i stallet, läser på listan: Alex- Zaga, första tanken: Åh nej jag orkar inte! Och mkt riktigt jag orkade inte rida för 5öre, ryggen och axlarna  värker och ja va nära på ett sammabrott när det inte gick som jag ville. Men Men de gick väl "okej" till slut, vi överlevde båda två iaf, och båda fick lite godis efter träningen så då kändes det lite bättre. Sen hade jag lite bomövning med Norton, vi va 5(?) stycken inne i ridhuset, han va lite stressad i början, men det gick faktiskt riktigt bra efter en liten stund, han började slappna av och lyssnade på vad jag hade att säga, en väldigt duktig och fin liten Norresnorre idag :) han fick till och med en bra kommentar utav nan, och hon brukar bara säga att han är het och stressad när det är hinder med i bilden, men inte idag, : Han ser mkt lugn och fin ut, samlad och lyhörd, roligt att höra!

Har vart på lite halvdåligt humör hela dagen, men nu sitter jag och sjunger, och när man sjunger så känns allt mkt bättre. Men nu ska jag ta ut min ilska på dammsugaren och diskborsten! :P

OverAndOut


-KittyCat- 


Snutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0