Jade Emy Alexandra Stålnacke

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag faktiskt, helgen har vart si sådär.. Helgen började iaf med fredagen, Skulle ta en dusch, svimmade, spydde och va skit dålig. Men tänkte inte så mkt på det så jag Bakade en tårta åt Anders för han fyllde år, den blev godkänd! På kvällen bar det av ner på selins, käkade och satt och pratade. Spårade ur som det brukar göra med våran kompiskrets.. Jag lämnade selins och gick upp till Lina och sjöng och dansade och hade det mkt trevligare! Gick ner på selins igen, va där i en halv timme och sen gick vi upp till Lina på efterfest igen, va väl helt okej. Sen blev jag dålig igen, så satt och tog det lungt ett bra tag sen åkte vi hem.  (Drack endast 1 cider den kvällen så jag va inte full)

Lördagen:
Väldigt dålig, Åkte ner på selins och käkade med Ison och Amanda, Jag och Ison tjafsade om att bänken vi satt på faktiskt satt fast, enligt mig iaf men inte engligt honom. (Vi ville skjuta den närmare bodet) Men både hade rätt, Den va lös på Isons sida, men inte på min. Så Ison sa ja men ta i lite då, så jag tar i och glider med fingrarna i en jävla fart så jag välter till min Fanta så den sprutar över hela Anders! haha, amanda tyckte iaf synd om honom, men inte Ison han tyckte mest synd om mig som bara skulle få en halv Fanta till maten!
Blev sämre efter maten igen, så vi åkte hem, låg i sängen & på soffan hela dagen. Ringde till sjukvårdsupplysningen, dom tyckte jag skulle åka in på akuten och kolla upp va det kunde vara för fel. Men jag tror inte att det är så allvarligt, och det börjar kännas bättre nu så jag avvaktar lite.
Sen kom det massa folk för att Anders skulle ha födelsedags fest. Och dom började skrika och tjoa och vred upp musiken på högst volym, så jag höll på att explodera! Så nej jag sket i det där, och begav mig hem till AnnaLena, Där även natten ädge rum, blev att jag sov där. Eller ja sov och sov, jag sov ungefär 20 min samanlagt på hela kvällen. Jag & Alma låg och kollade på tv medans Annalena sussade :P

Söndag:
Kommer hem och det ser ut som att någon har släppt en atombomb i huset, Sprit, öl och allt va de nu än va hade spillts ÖVERALLT, baksnus på golven, spyor i handfatat, det låg bh band på vardagsrums bordet, och någon hade snott mina svarta pumps! Så de va bara att sätta igång att börja städa de.
En lagom god och glad Alex i sina bästa år kan jag lova!
Så om det är någon som läser det här och vet vem fittan var som tog mina skor, så va snäll och lämna tillbaka dom.
(Ursäkta ordspråket, men så gör man faktiskt inte!)
Sådär då, då har jag avreagerat mig lite. Skööönt. Nu ska jag gå ut och ta en cig och sen ska jag lägga mig på soffan och glo på film med anders och micke.

Over And Out!

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0