Måndag

Jahopp så va det måndag IGEN. Tiden går så fort, veckorna bara springer iväg, jag hinner inte med. Och jag som har så mkt att göra :S lite less på att plugga nu faktiskt, men det måste göras. Har setat i skolan en stund med tess och pratat lite, efter de så blev de att åka hem till pilski och prata lite till :) kan behövas ibland. Nu så ska jag ta med mig mina böcker och åka till anna-lena och plugga. Går mkt mkt bättre att plugga två, eller ja iaf med henne verkar det som :P haha. Hon måste ha ett magiskt kaffe eller nått, för varje gång jag har pluggat där så har det gått bra :) Så får hoppas att det gör de ikväll också!

Imorgon blir det gymet kl 8a, sen efter de så är det prov i samhällskunskap, hoppas det går bra.
Sen efter det så blir det att brumma hem till mamma och pappa i mora och säga hej & hämta ut körkortet! :D hähä. Sen får jag brumma hem igen, och så va mina pengar slut för den här månaden! :S haha!

Nej nu ska jag kolla på när anders äter bacon och ägg, ser inte så jätte gott ut, men han tycker tydligen det är mumma! :P

Over And Out!

-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: Heed

Klart det är mumma när jag lagar mat :)

2009-03-24 @ 03:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0