Ny vecka, Nya tag!

Så va det en ny vecka igen, måndag morgon trött som en bäver. Men pallarde mig väl till skolan ändå, men blev inte så mkt gjort där. Skoldagen bestod av tårar, (inte mina), en mkt arg lärare, smaklös mat- men som tur är fanns det lite kryddor på bordet så vi kunde krydda på lite själv! :D Sen blev det att åka till tina en sväng, blev lite prat & lek med Nadja. Sen hem, ner och handla, fixa lite hemma. Åkte till annalena och dracka kaffe & varm oboy och sökte lite jobb. Vi bestämde oss även för att åka iväg någonstans till veckan och söka jobb, kan ju iaf lämna in några CV här och där och se om man får nå napp :)
.. Diskade lite när jag kom hem, ska hänga upp tvätten nu också. Sen ska jag krypa till kojs :)
I morgon bitti blir det gymet, sen genomgång till prov, och sen på eftermiddagen prov. Sen blir det kanske borlänge en sväng med tjejerna :) Får se hur det blir..

Nej nu ska jag hänga tvätt! :P

Over And Out

-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0