Ryck upp dig nu Alex!

Ja så va man där igen, skrivningen gick ju åt helvete. 1 poäng ifrån godkänt. Åker hem till mamma och rå pluggar, läser ut HELA boken, och sitter och tänker och funderar. Efter några timmars pluggande kändes det riktigt bra, trodde jag kunde allt! Kommer till skrvningen ännu en gång och känner mig jätte pepp, men nej då, 1 poäng ifrån godkänt IGEN. WHAT THE FUCK?! En mkt arg och besviken Alex går därifrån med bestämda steg, går ut igenom dörren och sular flaskan i backen och vrålar: FAN I HELVETES JÄVLA *PIP*! En mkt förvånad och häpen mamma och pappa står utanför och säger: jahopp, det är nog bäst att inte säga någonting alls, och följer sedan efter mig som två möss ner till bussen. Blev en mkt tyst bussåkning hem, ingen utav dom vågade säga någonting och de va nog tur för dom för annars hade jag nog blivit rasande. Väl hemma, blev en kopp kaffe. Och ett samtal med Tina som pratade vett med mig, Jag va villig att ge upp, men hon övertygade mig ganska så fort att ta nya tag igen. Och så blev de. Har en ny "rolig" tid att "se fram emot". Klarar jag det inte då, nej då jävlar då ska jag då fan inte ha nått jävla körkort, då ska jag hålla mig till hästarna!

Men som lite plåster på såret så shoppade mamma lite åt mig, En ny skinnjacka, smink, lite mer smink, och 2 till hål i öronen. <3
Sen va det dax att bege sig hem till vansbro igen. Sitter på bussen och lyssnar på musik, och blir lika arg igen! Känner att allt bara kokar inom mig, och blir lite deppig. Väl hemma i vansbro, anders kom och hämtade mig på busstationen. Åkte till ica och handlade lite. Sen tog jag mig en varm dusch, åh underbart! Sen gjorde jag taccos och tog ett glas vin, mumma :) Och så kändes allt plötsligt mkt bättre. Tills jag sätter mig vid datorn, då blev jag arg igen, men för en annan sak. Men ändå..

Nu ska jag dricka upp mitt vin och sen ska jag nog gå och lägga mig och varva ner lite.

Hoppas på bra resultat efter helgen också! :)

Over And Out!

-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen då, 3:e gången gillt vet du :)

Håller alla tummar, tår, tuttar å vad man nu kan hålla för att det ska gå bra till nästa gång :)<3<3

2009-03-08 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0