Snöstorm, nej tack!

Gårdagen spenderades i borlänge med anders, fick ju presentkort utav honom i födelsedags present, så då måste man ju använda det också! Kom till god användning måste jag säga :) Men först när vi kom dit va jag inte alls shopping sugen, men det ändrades ganska fort när vi kom in på H&M och jag fick en liten stund för mig själv med alla dessa fina kläder, skor, smycken och allt vad dom nu än har! :) Så garderoben fick sig lite nytt och som lite grädde på moset så fick man 100kr för varje 400kr man handlade för, så när vi hade betalat kläderna så gick jag även hem med ännu ett present kort på 400kr, som kommer komma till god användning vid ett senare tillfälle :D
Efter lite shopping på kupolen begav vi oss till Cocothai och åt en mkt god middag, mumms! :)
Sen bar det hem till lilla vansbro igen och då blev de film med Ison, amandam dumbo och så klart mummi.
Och efter det så stöp jag i säng direkt och slocknade på 2 röda. Men natten va inte fullt så underbar ändå, ingen utav oss sov speciellt bra, vaknade stup i kvarten har ingen aning om varför. Men men sånt som händer. Sen vaknade vi utslagna när jobbet rinhde till anders och bad honom komma dit. Så en halvtimme senare pallrade jag mitt trötta arsel ut i bilen och åkte till stallet. Hoppningen gick ganska bra, hoppade Jazzan som vanligt, och efter ett argt litet bi på hästryggen så va jag nöjd efter dagen! :) Satt även kvar i stallet och pluggade lite när dom andra hade åkt hem, en mkt duktig alex! :)

Och ikväll blev det lite film. Va meningen att bara jag coh sara skulle kolla, men sen ringde jesper sara så han ville också vara med. Och sen när vi har kollat i 50 min så kommer pilski också :P haha, och ytterligare några minuter efter det så kommer tess också in och kollar på film med oss, dessvärre hann hon bara se 15 min eller nått men ändå :P

Ska upp tidigt i morgon så funderar på och gå och lägga mig (?) Anders är ju ändå inte hemma så finns inte så mkt att göra. Får väl hoppas på att han är på lite bättre humör när han kommer hem bara, men inte lätt att hålla humöret på topp hela tiden när man jobbar så mkt.

Nej nu ropar mackorna efter mig ute i köket, och så kommer nog John Blund snart också :)

Over And Out!


-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0