Sooooolen!!

Åh va skönt, solen skiner, det är plusgrader ute, asfalten har kommit fram på vissa vägar. Åh VÅRKÄNSLOR!!
Blev soffan en stund när jag hade kommit hem i morse, somnade där och vaknade nu, Gick och tog mig en skål med yoghurt och musli, sen gick jag in i sovrummet och väckte herr heed, så nu är han vaken också :D (bara för att han ska köra mig till stallet ;) haha) men han får skylla sig själv, har man sagt de så har man sagt de!

Kom fram till en grej när jag sov också, ska försöka spara lite pengar nu, så jag kan köpa lite nya kläder och klippa mig, det behövs verkligen nu!

Bollen sitter ute i solen och njuter tro om jag ska gå ut en sväng jag också, medans jag ändå väntar på anders! :)

Over And Out
-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0