Stalljour= En trött Alex..

Har stalljour hela helgen, Igår blev det mer eller mindre att vara i stallet nästan hela dagen, lite jobigt men avrundade dagen med en härlig uteritt med Norton, han ville inte ut i skogen, iaf inte utan att ha någon kompis med sig, men de ville jag. Så vi höll väl på och bråka ett tag där, men efter en stund så gav hand med sig :) Jobbade på väldigt bra, och jag tror att han va lika nöjd som jag att få komma ut och galoppera av sig, bara de att han inte ville erkänna det i början ;)

Kom till stallet vid tjugo över sex/halv sju i morse, jag och erika satte igång direkt och idag gick det undan, vi va klara med allting vid halv nio :) Så då fick jag skjuts hem av en "tant" och nu sitter jag här. Ska tillbaka vid 1 tiden och rida en sväng, blir nog även en skogsrunda idag, är ju så härligt väder! Inte för kallt och inte för varmt, lagom! Sen ska vi ta in hästarna vid 3-4 sen är jag klar för dagen :) Sköönt!

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag krypa ner breve anders, eller lägga mig på soffan en stund kanske? Hm, ja vi får se :)

OverAndOut


-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0