Tisdag

Six o'clock already
I was just in the middle of a dream


Vaknade lite halvt utav ett svagt ljud utan väckarklockan, somnade om. Vaknade utav varma pussar på min kind, åh jag låg så skönt, och va så nöjd över att det va anders som skulle iväg och inte jag. Han fortsatte att pussa mig på halsen, och jag tänkte åh va jag kommer att somna om skönt nu. Sen kom orden, Jag älskar dig gumman. ÅH NEJ, KOM OCH LÄGG DIG IGEN! Då va jag inte så jävla glad över att han fick lov att åka iaf.. Sen kunde jag inte somna om på en halv timme tills bollen kom och myste ner sig breve mig, då somna jag igen :)

Idag har dagen bestått utav pluggning, och det kommer den att fortsätta med också.. Ska åka ut till stallet en vända också och ta hand om plutten.
I morgon bär det av till falun, sover hos pappa och lotta. Och på torsdagen blir det skrivning till körkortet, hoppas jag klarar det för då har jag körkort sen!! Men ska inte ha för höga förhoppningar för då går det åt pipsvängen. Klarar jag det inte så är det bara att boka ny tid och göra om det igen, är väl inte hela världen. Men klarar jag det då jävlar, då ska jag slänga min körkortsbok i älven! :D

Får hem en till film på Hingsten till helgen också, hon skulle filma honom i löshoppningen och häst vid hand, hoppas det ser bra ut för då finns det stora chanser till att han blir min, OM han går igenom veterinärbesktningen och rönken så klart! :)
 
Nej nu ska jag fortsätta att plugga!

Over And Out!

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0