TjooHejVaDeGår!

Den här dagen: Skolan på eftermiddagen efter falun, Pluggade lite, for hem, Bytte om och tog bilen ner och tankade och åkte ut till stallet, underbar känsla att få köra helt själv, kändes först som jag körde olagligt, de va inte verkligt, ,men joohoodå, det är det visste! :D Har vart ute och kört lite idag som sagt. kom nyss hem ifrån byn, ska ta mig en macka och lägga mig i sängen och läsa lite. Sen i morgon bitti blir det att ta bilen ut till stallet, och ha massa olika prov HELA dagen. Förberedelser inför hästskötar examen. Jobbigt. Men de får la gå som de går, är ju bara ett test så vi får veta på ett ungefär hur det är med Riktiga hästskötarexamen som äger rum i maj. Börjar redan bli nervös inför detta! Usch Usch. Men som sagt de får gå som det går även där :) Förhoppningsvis så klarar hela klassen det!

nej nu morrar min mage!

Over And Out!


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0