1 maj

Idag har jag vart hos anders pappa och fått hjälp med att byta däck, gick på 3 min :P haha, sen drog jag vidare ner på byn och tankade och handlade lite. Sen for jag till Järna för att hälsa på anders mamma, torsten, marie och Natascha. Klistrade även på det nya skattemärket på bilen, så nu är jag laglig igen :)
Efter Järna så blev de stallet, pysslade om Norton lite. Sen åkte jag hem och lagade mig lite mat och nu sitter jag här :P

Valborg igår, hade faktiskt tänkt mig en nykter valborg, men så blev de inte när gubben kom hem med en flaska vin, några cider och lite öl, så ändrade planer blev det! hehe. Blev först grillning i det underbara vädret med underbart sköna människor, lite kubb hann vi md också. killarna mot tjejerna och vilka va de som vann då? Jo VI så klart! :D, sen åkte vi runt lite och kollade på majbrasor, men de va nästan dött överallt, så vi åkte hem till kära Grönalid och stod vid våran majbrasa med gitarren i högsta hugg, allsong, alkohol och glada människor överallt, helt underbart! :)
Sen gick vi hem till oss och bunkrade upp med bord och stolar framför kaminen, även där fortsatte allsongen till halv tre på natten, så va de färdigsjungt så då bar det av in i sängen för att sova, hehe. jaa. (A)

I morgon bär det av till borlänge med Annalena. In på Alexandras brud & bal för att förhoppningsvis hitta ne balklänning, sen vidare till kupolen och möta upp tess. Blir att gå lite i affärerna och och leta studentklänning med tillbehör, kanske en fika också? ja vi får se :)
Sen åker vi vidare till sågmyra, lager 157 nästa stopp för att hitta ett par jeans, alla mina är förstor nu och trasiga, inte så jävla snyggt med häng på byxorna, nej nej! :P 

 jahopp, nu sitter jag och väntar på gubben, micke och ronja, men dom verkar ha försvunnit? Troligtvis övertid för anders, inte ovanligt precis. men dom andra två gökarna då? :P jaja, dom dyker väl upp snat har iaf Bollen som sällskap som ligger och klonar mig på armen och gör allt för att få uppmärksamhet!

Nej nu ska jag ta ett glas ramlösa med skogshallon smak :D mumms.

OverAndOut


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0