16 dagar kvar

Vart i skolan idag och pluggat som aldrig förr , fy fan va bra jag är, är faktiskt riktigt stolt över mig själv :D haha! ALLT i skolan blir klart på tisdag, hur gött är inte det på en skala? Jag har lyckats, eller ja jag ska inte ta ut segern i förskott men lite glad måste man få vara :) hehe.
Börjar bli sjuk också, NOT gooooood! Hostat sönder halsen idag, så Gunnar ställde in mitt muntliga prov för han ville inte ha mig inne i hans sal =S Han nästan puttade ut mig ur salen, sa hej då och vi ses på måndag! haha :P

Ställde in tävlingen idag också, Jenny tyckte det va lika bra så jag inte blir sämre nu när det nalkas bal och student :)
Hon sa att jag ju fick lov att vara pigg och kry till student veckan när vi ska hitta på massa hyss, och det har hon ju rätt i :D haha.
Nej nu ska jag ta mig en kopp te och sen om en timme så ska vi till amanda och ison och äta mat :)
Sen blir det nog att bädda ner sig i sängen, nej fan det jag måste städa, urk. men aja, jag får sova halva dagen i morgon istället? :D haha för jag är leeeeedig torsdag & fredag! Passar bra de, då kan jag göra klart en kurs i helgen hemma :)

PS. Studenttidningarna har kommit, finns i skolan att köpa för 20:-DS
Bruden hon är ingen Brat utan en riktig KittyCat ;) haha!! 

OverAndOut
-KittyCat-


Blond igen btw


Kommentarer
Postat av: Elin O

Snygging :)

Skönt att allt blir klart :) Krya på dig vännen<3

2009-05-21 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0