9 dagar kvar!

Japp så äre, endast 9dagar kvar tills betygen sätts. Sjukt!
Kommer aldrig hinna klart med svenska B kursen. Men huvudsaken är iaf att jag blir klar med kärnämnerna. Är bara engelskan kvar där, och amanda ska hjälpa mig i veckan så jag blir klar :)

Det är helt sjukt va tiden har gått fort, hinner inte med alls. vart tog 2an och 3an vägen?
Och det tråkigaste är väl att vi alla kommer att splittras :(

Idag har det inte hänt särskilt mkt, vart i skolan, gjort prov, sen åkte jag till stallet och red, gick sådär. Sen red jag Norton, han va väldigt fin idag :)
Sen har jag gjort mat och pluggat lite, vart till skolan och hämtat lite böcker. Och nu ska jag fortsätta att plugga. Suck.

Skriver kanske lite mer senare.

OverAndOut

-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0