Ännu en kurs avslutad!

Yes, ännu en kurs avslutad. Gött, nu ska jag fan bli klar med allt!! Nu är det bara Engelskan som är värst, men ska till amanda idag och få lite hjälp :) sen ska jag redovisa lite i morgon (om jag får vara kvar i skolan för stallet). så ska väl den kursen också vara avslutad snart! Sen är det specialidrotten som ska göras klar, och lite MVG uppgifter för att få MVG i 2 kurser. SEN ÄR JAG KLAR!! :D

Ska åka ut till stallet en sväng efter skolan, rida lite osv . sen bär det av hem igen för att plugga vidare!
På lördag morgon bär det av till stockholm med klassen för att åka iväg på studentkryssning, ska bli skit roligt!! :D Allt är betalat och klart, så nu är det bara baren som kostar :P hehe.

Nej nu måste jag fortsätta plugga.
OverAndOut

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0