En helt ny värld

Får jag chansen? Ska jag ta den? Eller ska jag sattsa på det jag redan har, Det bästa jag har? Eller håller det ändå, det kanske fungerar trotts avståndet? Jadu, många tankar snurrar i mitt huvud just nu. Det är en chans för livet, En stor erfarenhet. Men jag har ju hittat den jag vill leva med, resten av mitt liv. Jag har redan hittat "hem". Riskera att det kanske bara försvinner? Går upp i rök? Skulle aldrig förlåta mig själv, men skulle aldrig heller förlåta mig själv om jag tackade nej till den här stora chansen!

Nej jag ska inte dra förhastade slutsattser, Ska iaf prata med Pia först innan jag börjar tänka i dom här banorna.
Och nu ska jag mysa ner mig i sängen med gubben :) <3

OverAndOut

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0