Kändis!

http://www.dt.se/nyheter/vansbro/article432694.ece 

"Kändis" i tidningen, ännu en gång för att skryta lite ;) haha!
vart i skolan idag, gjort klar svenska B kursen, duktigt alex!
Gunnar verkade ha gått vilse i skolan eller nått idag, eller så va han inte där bara.
Men inget engelska prov idag HELLER, åh va less jag blir, jag vill få det dära klart någon gång!!
Men inga sura miner nu :)
På fredag är det dax för bal, ska bli jätte roligt, ser faktiskt fram emot det :)
Fast det är nog bara för att jag får klä upp mig så mkt :P haha inte varje dag man får göra det i Vansbro precis, hihi.
Sen är det nya äventyr som gäller på STUDENTVECKAN, woohoo. eller nått. haha känner mig inte alls pepp på att fira att jag ska gå ut skolan =S Jag vill vara kvar :P
Och studentskivan, jadu, inga komentarer runt 25 pers, BÅDA familjerna, ja vi får se hur det slutar med allt :P
haha. Nej nu ska jag göra mig klar utifall att anders kommer hem, måste vara redo att åka med honom ner på Rindi och ta bilen och sen åka till emma för att sätta i löshåret, och sen åka till stallet och sen hem och fortsätta städa och plugga.

:D

OverAndOut

-KittyCat-

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0