Pluggning!

Pluggandet står mig över öronen, känns som jag inte gör annat än att pluggar och är i stallet hela dagarna.
Hästskötarexamen på tisdag, Känns som ett stort skämt, kommer aldrig att gå. Men jag ska inte ge upp hoppet, kämpa kämpa kämpa nu alex! Och även fast det inte skulle gå så har jag iaf gjort mitt bästa, och det är ju det som räknas ellerhur?
kom precis hem ifrån stallet, ridit Arthur&Norton, gick ganska bra :) Och nu är det plugg som väntar..
Sen ikväll ska vi till Danne och kolla på Wipeout, sen blir det ännu mera plugg när jag kommer hem.

Saker som står på listan:
*Hästskötarexamen =S
*Gymnasie DM - Dressyr
*Kryssning
*Bal
*Studenten!
Och sen bara massa plugg i mellan dom.

va till borlänge igår, hittade balklänning, skor och studentklänning! Så va de klart, hehe. ska bara tillbaka till borlänge igen så dom får dom rätta måtten till klänningen så dom kan sy in den och sy upp den. Måste tydligen ha dom rätta skorna och bhn på mig, annars kunde dom inte ta några mått :P

nej nu måste jag fortsätta plugga!

OverAndOut

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0