Skolan

Sitter i skolan och pluggar, Ska nog åka till Amanda om en stund och få lite hjälp med engelskan.  Sen ska jag ut till stallet och ha lite markarbete med Norton. Vi hoppade igår, gick jätte bra! Han va så glad att han fick hoppa igen :D lille skrutt! Avslutningshoppning i morgon, blir på Norton :) Så får han vara med lite innan han ska flytta till mamma och pappa i mora för att bli pansionär. (Om jag kan släppa iväg honom vill säga)

2 dagar har gått sen Bollen fick flytta in hos Lina (tillfälligt). Är nog inte långt kvar tills hon ska föda.
Fan va jag saknar henne :( helt sjukt, så fort man kommer hem är man van att höra hennes lilla pingla, och så piper hon lite och så springer hon och stryker sig runt benen.. när man går och lägger sig är man van att hon kommer uppkrypandes efter en lite stund och tar all uppmärksamhet så anders inte får någon. :P Och när man går på toa finns det ingan liten bollen som sitter utanför och skriker och krafsar på dörren, och ingen liten bollen som stör mig så fort jag ska plugga, ingen liten bollen som låter mig vara ifred nångång!  Fan jag måste ju vara sjuk? Hur kan man sakna en katt så mkt?! Satt kvar i 2 timmar hos lina när jag lämnade henne, kunde inte gå därifrån =/
Nej usch va jobbigt.. Nu ska jag försöka plugga så jag får tänka på nått annat! :)

19 månader idag btw med Anders, kanske lite mys ikväll :) ... om han inte skulle ut och dricka eller va han prata om igår.

OverAndOut

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0