Städ, tvätt och plugg dag!

Allt på en gång, lika bra :P hehe. Har dammsugit och plockat ihop lite, ska fortsätta att plocka lite och skura golven och tvätta lite till, medans jag lagar mat :P haha. Sen efter maten så ska jag plugga, känns som att det kommer bli en lååååång kväll. Sen i morgon bitti blir det att åka/gå iväg till skolan och dansa =S Är inte min grej att dansa vals precis, lite roligare med "disco" dans och sånt :P men men måste man så måste man :) haha.

Har kanske en stor häst på gång också, inget bestämt än. Men iaf, ett 7årigt sto, lite utav en "problem" häst kan man väl säga, väldigt speciell, lite svårt att lite på människor osv, det tar ett tag innan hon kommer in i matchen eller vad man säger. Väldigt mkt att jobba med, men har lite erfarenhet utav sånna hästar så det ska jag väl kunna lösa hoppas jag :)
Nan sa det iaf att jag hade "öga" för sånna hästar och att jag löste och redde ut sånna promblem väldigt bra, så får väl ta till mig vad hon säger och hoppas på det bästa helt enkelt :)
"Busan"

Lite av en Norton häst, fast Norton va tydligen mkt hetare :P

Men nog pratat om hästar, nu ska jag fortsätta att göra klart här hemma!

OverAndOut
-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0