Stålnacke

Hästskötarexamen igår, gick mkt bättre än vad jag hade förväntat mig! Blev Godkänd, så nu är jag en diplomerad hästskötare! Gött, trodde aldrig jag skulle klara det, men de gjorde jag! Och den legendariska herr mellberg va inte så farlig som alla berättat. Han va glad och trevlig hela dagen och han tjatade om mitt efternamn hela tiden. Han ville gifta in sig i familjen (?) :S haha ja vad gör man inte för ett efternman idag? xD

Va helt slut igår, efter att jag och anders hade ätit så blev de sängen, låg och kollade på Ice Age, men efter en stund somnade jag & försov mig i morse! FY ALEX! inte bra. Men jag får plugga lite extra hemma, Gör ju ändå bara sånt som vi ligger efter på svenska lektionen iaf, så kan lika gärna göra det hemma.
I morogn blir det att ta hand om dom nya eleverna som kommer och har ridprov ute hos oss istallet. Sen ridning och sen betygssamtal med jennie, nan och laila. Sen ut i hagen och leta reda på Nortons sko, han har dragit av sig en sko IGEN! Åh blir galen på den där hästen, snart får han fan gå barfota!
Resten av dagen blir att plugga plugga och plugga lite till :/ suck..

Ulla ringde idag också, (Min soc. tant) Ville veta lite hur jag hade tänkt göra efter gymnasiet, Vart jag ska vara skriven, om jag ska fortsätta vara fosterplacerad eller om jag ska stå på egna ben. Osv Osv. Skulle väl ha ett möte innan examen äger rum, hur de nu ska hinnas med vet jag inte. Men det återstår att se.

Nej nu ska jag nog mysa ner mig i sängen till en film och vänta på att gubben kommer hem och myser med mig :)

OverAndOut


-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0