Tlött

Med en fruktansvärd huvudvärk ska jag nog faktiskt gå och lägga mig fast jag inte är klar. Måste plugga hela hela dagen i morgon, för senaste ABSOLUT senast på onsdag SKA jag vara klar med ALLT skolarbete! PUNKT
Nu är jag less på att plugga så nu jävla ska jag bli klar så jag kan sluta stressa och varva ner lite istället. Njuta av att kunna vara i stallet i flera timmar utan att behöva känna sig stressad hem för att man måste plugga, nej fan Go To Hell nu får det bli slut på det här pluggandet! :P

Blev "mormor" i morse också, Bollen fick 4 små bäbisar, den första dog tyvär, men dom andra 3 klarade sig och är gudomligt söta!! Bilder kommer senare :)

GodNatt

OverAndOut

-KittyCat-

Kommentarer
Postat av: sara

sv: de ska jag göra! :D <3

2009-05-27 @ 14:01:50
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0