I drömmarnas land

Har vart en skön dag idag :)
Dagen började med att jobba 4 snabba och sköna timmar. Sen åkte jag till annalena och tog en kaffe, Kamilla va också där, men hon åkte hem ganska fort. Sen kom Tina med lilla Anton så då blev de en kaffe till :P Sen bestämde vi oss för att ta en promenad, va kallt till en början, men sen va de skönt och man fick upp värmen lite. Men sen började de blåsa så då blev de kallt igen, så då knatade vi på lite fortare hemåt :P Sen åkte jag hem en sväng. Fixade lite..
Sen åkte jag tillbaka till Annalena för att bänka mig framför tv med henne, en katt, en hund, 5 valpar, en påse chips, en skål med dipp och 2 glas vatten! Så, då kunde äntligen Andra Avenyn börja, Show time! :P

Och nu sitter jag här, funderar på om jag ska försöka sova. Har 11 timmars jobb framför mig i morgon.
och 11 timmars jobb på fredag, sen Funktionärsfest på flottarn på lördagen. Och sen 5 timmars jobb på söndag. Sen blir det städning här hemma, ska göra en rensning. Kasta ner massa "skit" i kartonger och ställa undan, sånt som inte behövs nu alltså. För nu är det ju vinter/jul grejer som ska fram. Kanske inte julgrejer än då, men snart så :)

Bjuder på en bild ifrån lördagen som ägde rum på Dido.


Lite dragen och frusen, men de bjur jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0