Jade Emy Alexandra Stålnacke



Inte sovit någonting alls inatt, halv nio i morse var jag fortfarande vaken.
Men somnade till slut och sov till halv tolv. Sen gick jag och la mig på soffan.
Inte gjort mkt idag alls, har ingen ork till någonting, vill ingenting heller för den delen. Tråkigt.
Eller jo jag har tvättat 1 maskin, och nu ska jag åka ner och köpa mer sköljmedel så kanske jag kan tvätta en maskin till.

När alla ljusen brunnit ut
Och drömmarna har tagit slut
Var finns du då?
Jag letar ibland flydda dar
Och alla minnen som finns kvar
Av det som var

Alla dagar det var jag och du
Alla nätterna så tomma nu
Ge mig svar säg mig hur
Jag väntar ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0