Julpynt & Julmys?

Är så fruktansvärt sugen på att börja julpynta, men tycker dte är lite för tidigt än (?)
Men alla har verkat börja redan.
Men så tråkigt att få julstämning hemma när det är grönt och regn ute :(
Vart är snön? Ingen jul utan snö juh..
Men jag lär väl inte kunna hålla mig så länge till,
och så är jag ledig hela veckan så det kanske blir lite julpynt ändå :) hehe.

Nej nu ska jag göra lite kvällsfika och sen ska jag nog gå och lägga mig.

Usch vad jag börjar sakna dig nu älskling, Är inge roligt att gå och lägga sig ensam :(

Älskar dig <3

Chio!
/KittyCat

Kommentarer
Postat av: Heed

Hehe men du kommer ju på fredag eller lördag??? så då kan vi mysa och så kan jag fixa in keken i dig :D haha

2009-11-26 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0