A love story

2 år har redan gått, kan du tänka dig? Va fort det går.. 
Vi har upplevt ganska mkt tillsammans, både roliga och sorgliga saker. Vi har tagit oss igenom jobbiga perioder, stöttat varandra, bara funnits där vid behov. Ja allt man gör i ett förhållande helt enkelt.
Vi håller på och bygger upp ett liv tillsammans, vi har kommit en bra bit på väg, men jag hoppas att vi alltid kommer att fortsätta bygga. För jag har hittat de jag vill ha här i livet, Jag har hittat min väg hem.

Det är många som frågar sig hur jag kan vara ilag med honom, visst han är speciell. Men alla har vi våra svagheter och brister så som alla har sina starka sidor, Och nu tror jag dom flesta bara ser hans svagheter och brister. Men jag ser någonting som ni andra inte ser. Och jag älskar honom så fruktansvärt mkt så ni kan aldrig förstå. Man ska inte dömma en person förens man har sett alla sidor utav den.

Jag hoppas iaf att jag får fortsätta mitt liv med dig älskling.
Jag älskar dig <3
v 2007-10-14 v




 

Kommentarer
Postat av: Heed

Gullig du är gumman .) Dock så brister och svagheter det har jag icke :D är en ironman haha :P

2009-10-15 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0