Fredag :)

Har vart en härlig dag, vart i borlänge på kupolen med gubben, tina, deä + dom 2 små knattarna, nadjas farmor&farfar, farbror och hans flickvän. Blev lite shopping, härligt!
Sen har jag vart och storhandlat, härligt, nu är frysen proppad! :D
Just nu gör jag inte alls mkt, sitter bara och väntar på att anders ska ringa så jag kan åka och hämta honom så vi kan hämta Ison och amanda så vi kan dra ner på Selins och äta god mat & dricka lite gott :) FREDAGSMYS! I love it!

I morgon på förmiddagen åker jag till Emma (Sundman) för att sätta i löshår, äntligen, åh det är så härligt att ha låååångt hår!! Sen efter det så blir det väl att slänga i sig nått enkelt att äta och sen åker jag och anders till Sågmyra för att fira mamma och ambi som fyller år :) Blir mat, tårta, dricka och massa aktiviteter som vanligt, singstar och massa annat roligt! :) Sen åker vi hem till Vansbro igen för att festa med kompisarna på Dido. Happy Halloween!

Nej tro om man ska hugga in på chipspåsen medans man väntar på att mobilen ska ringa? :P De lät frästande, får se om jag kan stå emot.
jaja,

Chio!


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0