Fuck off

Everything you do is affecting the people around you.
I'm sorry your life turned out this way.

Försök inte att skylla ifrån dig, Säg inte att jag sviker dig för det var du som svek mig från första början.
Och jag är trött på att höra på dina lögner, du lovar och lovar men det händer inget.
Du säger att du behöver min styrka och mitt stöd för att klara av det, men jag har försökt så många gånger nu. Jag har inte gett upp hoppet om dig än. Men nu börjar jag tappa tålamodet, det går bra ett tag sen är du tillbaka i skiten igen, Men dumpa fittan till flickvän du har så ska du se att det går bättre. Jag är less på att leka "mamma" till dig. Du får klara dig själv nu. Och hör inte av dig förens du har tagit kontroll över ditt liv, för jag vill inte ha med det att göra nå mer.


Nej nu ska jag hänga tvätt!

Chio!
-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0