Gäsp

Sitter Gäspandes vid datorn. precis kollat på Andra Avenyn med gubben, men nu är jag trött, har vart överallt och ingenstans idag. Började i morse med städning och tvättning, Sen kom åkte jag och Mika ner på byn. Sen hem till mig och drack kaffe, sen åkte hon en vända, jag fortsatte att plocka ihop lite här hemma, sen kom hon och hämtade mig, så åkte vi till hennes mamma i Saltvik och hjälpte henne på med släpet på bilen. Hon ringde efter hjälp eftersom att det inte gick att få på. Men ja, tar man bort locket som sitter på dragkroken så går det mkt enklare ;) haha. Efter det så åkte vi hem till mika & ted i ilbäcken och drack kaffe och hade blommpynt :P haha men fantasin var ej på topp idag så de gick segt! Sen körde mika hem mig och då blev de mat & tv tittande. Och nu sitter jag här.
men nu ska jag nog gå och lägga mig, mys pys i sängen :D mums*

Får lön på torsdag och förhoppningsvis så ska lönen räcka till väldigt mkt,
räckningar, mat, katt kastrering, löshår, kläder och skor. Åh herregud! Jag kommer att få leva på nudlar! :P haha.

Nej godnatt gott folk!

Chio!

-KittyCat-


Älskade du, hade gjort vad som helst för att få ha dig här hos mig.
Aldrig fått så starka känslor för en katt någon gång, du var och är min lilla ögonsten.
Saknar dig finaste, sötaste, underbaraste lilla Bollen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0