Yes Yes Yes!!

Ha, löshåret är beställt! Fredag blir det kupolen med ett helt gäng, ska bli roligt! Fått lite sponsring av pappa också till lite vinternytt, då behöver man inte punga ut allt själv, tack älskade pappa!
Så fredag alltså, borlänge och shoppa och äta lite gott.

Lördag: Sågmyra på halloween och monster kalas- min brors dotter Ambi fyller 5 år. Oj va tiden går fort :P hehe.
Sen på kvällen bär det av hem till kära Vansbro igen för att festa på Dido, eller nått :D
Och så åker löshåret i på fredag kväll eller lördag fömiddag, wiihii!!!! Det är fan värt att leva på nudlar resten av månaden för den här helgen! :D (kanske) haha.

Nej nu ska jag ta mig en dusch och så om det finns nått att äta, sen ska jag jobba! :)

Chio!

-KittyCat-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå festa på DIDO!!!!!!



Saknar dig enormt sötnos <3<3

2009-11-10 @ 01:31:50
URL: http://mariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0