Dammmmmp! :D

Usch va tråkigt det är att sitta här och dampa för sig själv, jag vill hitta på nå skit! :P
Men alla sover ju, tröök!
Norge resan i morgon blev inställd, Vi ska åka dit senare den här månaden när vi vet exakt vart det där fiskskiten ligger :p Ska försöka ta reda på vart glasspaketerar grejset ligger också, så jag kan åka dit och ta dom med storm och säga GE MIG JOBBÉT! :D mohaha.

Har pratat med pappa idag också, han skulle prata med sin kompis om hårförlägningen, vi skulle få det mkt billigare så jag hopaps att det blir gjort snart! :) NICE NICE NICE!

Jobbat några timmar idag för den som ville veta, har vart ganska lugnt, bara en bokning på 20 pers. sen va de dött :P haha. Och sen började jag och emmy bli övertrötta så då blev det lite flumm, sen bar det av till jenny för att kolla på: Fråga Olle, dricka kaffe, och sen åkte jag hem.
I morgon ska jag följa med Jenny till Jonas för att hon ska fylla i sin Tatuering. Sen ska jag och Mika planera Norgeresan, och spika ett datum när vi åker.

Nej nu ska jag dra på en film att somna till.

Chio!

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0