Falun/Borlänge

Dagen började med Begravning i Falun för morfar, inte alls roligt. Tur att jag hade lilla Nadja breve mig, då kunde man hålla allt inne. Kanske inte är det bästa att göra men så blev det iaf, tårarna kommer nog ut så småning om, och då har jag ju gubben att luta mig mot. Så det ordnar sig nog.
Efter begravningen åkte jag och anders till borlänge, han bjöd mig på Coco Thai, Bowling och bio.
Maten smaka bra, jag slog anders i bowling med 1 poäng efter att ha hjälpt honom med en strike (inte med flit!) men så blev de :D Stolt över det, han va så jävla kaxig när vi kom in, han sa till dom som hade hand om det: Jag tänkte spöa skiten ur min flickvän i bowling. Japp, vi fick på oss skorna, valde ut några klot. Och jag vann! ;D haha! Med en bryten nagel måste jag också lägga till, den har gått av väldigt långt in och det svider som fan! Men det var det helt klart värt, eftersom att ANDERS HEED FICK STRYK UTAV MIG I BOWLING!! Och det här var min 3e gång jag bowlade :P wiihoo!

Efter bowlingen satte vi oss ute på torget och myste lite på en parkbänk i solen, Sen blev de en fika.
Och sen bio, nya Beck filmen fick de bli! Tänkte först se Sommaren med Göran, men vi får ladda hem den sen och kolla på den :) Beck va iaf bra, nog för att jag är en Beck fantast men jag rekomenderar er iaf att se dne om ni inte redan har gjort det. :)

Efter filmen begav vi oss hem till kära lilla Vansbro igen, Blev lite mys till tv, och nu har anders gått och lagt sig. Så jag ska väl krypa ner jag också..
:)

För övrigt så måste jag ju berätta att jag kanske och förhoppningsvis beger mig av till Norge med Mika för att jobba arslet av mig, inom en snar framtid. Så jag kan tjäna lite pengar och lägga undan till en Utlandsresa till mig och Anders. Förhoppningsvis så tjänar jag mkt pengar och kan bjuda han på resan, det är han värd. OM jag nu får något jobb där förstås :P
Men jag håller tummarna!

Chio så länge!


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0