Höst

Idag är det verkligen höst ute, dom orange bruna löven blåser omkring. Det fattades bara lite sol så hade dagen vart perfekt :) Fick höstkänslor idag tror jag, har bakat lite, och de va läääänge sen jag bakade ska jag säga :P haha. Men roligt va de :) Blev mockarutot, mums*

Va ner och handlade på ica, åkte hem och bakade, tog en höstpromenad medans jag väntade på att bakverket skulle bli klart. Sen tog jag en kopp kaffe och en mockruta och myste ner mig i soffan :) Åh så härligt!
Hoppas på lika väder i morgon, fast med lite sol också. Då ska jag ut och gå :)

Håller på och tvättar filtarna för tillfället, dom kommer väl börja användas mer och mer nu antar jag :)
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och vänta på att gubben ska komma hem!

Chio!


-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: Tess<3

Saknar dig så enormt sötnos!!!!



Älskar dig <3

2009-10-12 @ 03:31:01
URL: http://mariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0