Kusin vitamin

Har Tove här på besök, Skit kul! :D Bara massa flumm, älskar den bruden, haha, lika cp båda två!
Skönt att ha någon att flumma med när gubben inte är hemma :P
För övrigt så håller jag för tillfället på att tvättar, massa lakan och skit, jätte trist :S Men det måste ju göras, men dte är ju så otympligt att hänga upp, men de får hängas lite överallt, då lukatr det iaf nytvättat i hela huset :D mums*
Förhoppningsvis så kommer gubben hem ikväll också, men det får vi väl se, han kanske får lov att vara kvar och jobba en natt till.
Jag och Tove har laddat upp för tv kväll ikväll, Chips, dipp, popcorn & godis :P
haha.

Nej nu ska jag gå ut en vända,

Chio!


-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: Victoria

Nämen, du är dig lik ser jag :P

2009-09-02 @ 23:41:04
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com
Postat av: KittyCat

ha ha, tack syrran :P

2009-09-05 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0