Lite extra

Härligt, fick några extra jobb timmar den här månaden, då slutar iaf lönen på nästan en tusen lapp extra :) då kanske man har råd med en ny klänning till halloween sen :D
Ska jobba i helgen så blir inget stockholm för mig, Anders ska ju dit och tävla (Lidingö loppet?) Tror de hette så :P haha, så han får åka utan mig den här gången, får vara hemma och hålla tummarna istället :)

Va tydligen Dido på fredag och lördag också, blir nog mkt folk eftersom att det är lönings helgen, men jag är nog mest sugen på att ha en mys helg för mig själv, eller med tjejerna kanske? :) Ja vi får se..
Nej nu ska jag gå och läga lite mat, min mage har uppror :P

Chio!

-KittyCat-

Kommentarer
Postat av: sara

va full med mig och syster i mån :D

2009-09-24 @ 19:12:21
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: sara

sv: du va ju till stor hjälp :P

2009-09-25 @ 13:00:54
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0