Lite nytt

Lite nytt i bloggen, fick hjälp utav sara, tack för de gumman!! :) http://ikill3dbarbie.blogg.se/
För övrigt så har det inte hänt så mkt idag, Sökt lite jobb här och där, Tagit en kaffe och bulle hos sara. Sen tvättat lite. Och nu ska jag fortsätta mitt jobb sökande. Och i morgon ska jag ringa till pappa och fråga om han kan sponsra mig med lite pengar, då blir det att åka till Norge på torsdag och söka jobb :)

Igår var jag till Ida och va lite modell för hennes arbete till skolan. Hur kul som helst! :)
Hon tyckte jag skulle söka lite modell jobb, så vi får väl se då :P
Får väl se senare hur bilderna blev.

Nej nu ska jag göra lite nytta!

Chio!

-KittyCat-



Varm oboy med marshmallows i, hur gott som helst!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0