Löven faller..

.. Av träden, kyliga vindar börjar komma in. Dax att dra fram lite tjockare kläder snart? Mm,jag tror faktiskt det :)
Har vart sjuk i några dagar så har inte gjort mkt alls, Men nu börjar jag piggna till igen :)
Måndag-onsdag blir städ&Tvätt dagar, Städa ut sommaren ur huset och dra in hösten. Säger man så? Aja, ni fattar :P haha.
Sen på Torsdag blir det att åka till Falun för att gå på begravningen för morfar, usch jobbigt :( Och sen på fredag kommer Vickis&Jocke, Så då blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt och umgås med dom.
Tror jag har blivit nykterist (?) Inte festat på skit länge nu, Men det är för att Tina har vart höggravid också, så jag fick ju lov att vara nykter. Men nästa fest då jävlar, då är jag på! :D
Längtar till oktober också, Hallowen fest. Och då får Tina följa med ut också! Yeah! :P

jaja nog pratat, nu ska jag sova! :)


Chio!

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0