Sluta tänk och sov istället!

Förstår inte vad det är som är problemet med att somna? Ska det vara så jävla svårt? Sova är ju inget problem, men att somna där emot. Har legat vaken hela natten, trött som en jag vet inte vad, gäspning på gäspning. Anders ligger och håller om mig, lägger mig skönt i hopp om att somna. Nej nej då, JAG KAN INTE SOMNA!! GAAAAAAAAAAH!! :@
kl 03.24 gick jag och la mig på soffan för att kolla om det gick att somna där, nepp de gick inte. Gick tillbaka in i sängen, men nej jag somnar fan inte.
Kl 7 i morse efter att anders åkt till jobbet, gick jag upp och tog lite te, satte på en film i sovrummet. Och försökte somna, efter många gäspningar så somnade jag faktiskt till slut. Härligt, men sen kom anders hem vid 11 tiden någon igen och lämnade däck eller vad han pratade om så då kunde jag inte somna igen. Så jag tog mig en lång dusch och nu sitter jag här.
Men 3 timmars sömn iaf. Förstår bara inte vad det är som är fel? Jag kan inte sluta tänka, tankarna flyger runt i huvudet så fort att jag knappt själv hinner med. Om man tänker sig en film som är snapp spolad till max, så flyger mina tanker i huvudet runt när jag ska sova. Efter ett tag är jag så slut i kropp och huvud att jag knappt vet själv vad jag heter, men ändå kan jag inte somna. Frustrerande.

Jaja, ska ta något att äta nu, sen blir de att jobba ikväll.

Chio
En trött
-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0