Sömn :)

Fredag: Jobbade 12.00- 01.00
kom ifrån Selins 01.30, tänkte att jag skulle ta med anders hem, nej då skulle han på efterfest, men han skulle bara upp i tio min och kolla läget, 45 min senare tröttnade jag på fulla människor och ville hem och sova. Så jag gick ut och tog en cig och satte mig i bilen, anders skulle komma om 5 min, han skulle bara prata klart. 35 min senare. Ingen anders... Skickar sms och frågor om han är på väg, Nej han skulle springa hem, han va uppe i en rolig diskution. Jahopp, Jag åker hem, lägger mig i sängen, ställer klockan och blundar. Mobilen ringer, NEEEEEEEEEEEEEJ! "Anders, kan du komma och hämta mig?" Suck, ja, jag kommer.
Hann vara hemma i 7 min, men de va bara att åka ner igen det. Väl där nere, skickar ett sms: Jag är här nu.
5 min.. 10 min.. 15min.. 20min.. Ingen Anders, åh va arg jag va!! Hade så ont i huvudet att jag va på väg att börja grina, migrän? Ingen aning. Men efter 25 min kom han. "Kan vi köra hem patrik?" GAAH, Nej jag orkar inte! Jag vill hem och sova, Så han fick faktiskt gå eller om han gick upp till festen igen. Väl hemma, så blev det mys och prat, det behövdes efter den där natten iaf. Så kl 5 på morgonen fick jag äntligen sova. :)

Lördag: Jobbade 12.00-22.00
Efter gårdagen så va jag skapligt less på fulla människor, och till en början såg det ut som att det skulle bli en lugn och skön kväll på Selins, men ack så fel jag hade. Det började med en full kille som kom och och skulle äta, pratade HELA tiden, dryg sak det där. Sen när han skulle betala så fick jag 100 kr i dricks för att jag var för snygg för att vara servitris. Sen lite senare på kvällen så kom det in 3 äldre män, dom va redan fulla när dom kom så "lilla stumpan" fick jag heta. KUL jag va SÅÅÅÅÅ nära på att klappa till dom. Dom ville ha mig på tallriken, jag blev erbjuden en resa till Italien och jag fick ganska mkt dricks. Nej tack och hej med fulla gubbar! Eva fick ta över dom :P haha!
När jag hade slutat åkte jag till Ison och amanda, för anders va där. vi kollade på en film sen åkte jag och gubben hem och sov. Såå skönt, det har nog aldrig vart skönare att sova.

Söndag: En regäl sovmorgon.
Men det behövdes. Tog en dusch, ätit lite mat och legat på soffan. Och snart så ska jag åka och jobba, eller ja om 2 timmar. 17.00-22.00 sen ska jag slänga mig på soffan när jag kommer hem, eller så ska jag somna till en film i sovrummet. Det blir iaf till att softa bara.

Aja, jag uppdaterar er i morgon om det har hänt nått kul på Selins i kväll.

Chio!

 

-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack gumman :)

Ja det tycker jag verkligen :)

2009-09-21 @ 18:00:39
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0