Can you meet me half way

Haft en pause i bloggandet, inte haft ork eller lust att skriva nått, men nu ska jag väl kunna skriva några rader iaf.
Just nu sitter jag hos annalena och dricker kaffe och njuter av det fina vädret! :)
Ska väl till lägenheten snart och göra någon nytta, tänkte plocka ihop lite och fixa lite.. kallar inte de mitt hem än,utan mitt krypin, de tar väl lite tid innan man vänjer sig vid allt. Men förhoppningsvis så blir allt bra snart :)

Tappat intresset lite utav hästarna också, tråkigt!! Bilarna lockar mer just nu, men förhoppningsvis så kommer det intresset tillbaka snart också, troligtvis när allt har löst sig..

Nej nu ska jag vara lite social med Annalena innan jag ska dra vidare :)

Men nu fick ni några rader iaf för den som är nyfiken.

Chio!

/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0