Snorets återkomst...

Är förkyld igen, suck. Hatar att vara förkyld, har ingen ork till nånting, jobbigt och andas... och ja ni vet. usch!
Blev iaf några timmars jobb idag, sen blev det ett besök hos Camilla för lite tv tittande och prat och mys, tina & jennie va också där, väldigt trevlig kväll :)

Nu har jag precis ätit lite mat, så nu blir det soffhäng framför tv till 2½män, sen blir det sängen. :)
Och i morgon ska jag faktiskt gå upp i skaplg tid, tänkte att jag skulle ta mig upp vid 9e tiden, så man hinner göra lite innan man börjar jobba kl 4a :) Har jag ingen ork i morgon så får jag helt enkelt ta mig ork!
Tänkte att jag skulle försöka tvätta lite så det inte blir ett sånt där berg som tar evigheter att få bort.. sen röja upp lite i lägenheten, inte för att det finns något att städa men finns säkert nått at pyssla med :)

Btw, Moonboot, någon som vet någon bra sida där man kan beställa sånna ifrån??
Ska nog fan försöka att ta mig råd att köpa ett par sånna, har inte haft ett par vinter skor på jag vet inte hur många vintrar.. Så nu är det väl på tiden att skaffa ett par! :) Så man slipper frysa om fossingarna :P

Chio!
/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0