3dagars fylla=?

Ja här hemma har det vart fullt hus sen i Torsdags, då kom hela bilgänget upp ifrån skåne, göteborg, linköping och allt vart dom nu kommer  ifrån :P Så alkoholen har stått högst upp på listan sen i torsdags, sen har den bara fortsatt :P Men jävlar va roligt vi har haft! Roligt som fan att träffa hela gänget igen, dom är så sjukt underbara & galna! :D
På fredagen drog vi iväg till Sälen och åkte Ice-cart, så jävla roligt!!! Sen drog vi vidare till Malung och käkade thaimat, och sen bowlade vi, va också roligt :)
Sen fortsatte vi hemma, men blev ett stopp på vägen hem. Där vi stod på en infart typ, spelade eddie meduza & Svenne Rubins, stod utanför bilarna & sjön och dansade, svärfar va också med :P han va galnast, han sa att han kände sig som en 20åring igen :P haha, den gubben kan han ;)
På lördagen hade vi fest här hemma, Firade mig oich anders men mest anders så klartg eftersom att han fyllde år den dagen :) Jag kommer att fira min senare iaf, men blir nog bara med tjejerna då, och kanske inte så här mkt fylla :P puh, orkar inte mer :P haha..

Nej jag slänger upp 2 bilder på min snygga kille iklädd i sin skiddress till vasaloppet!






Nehepp, de blev bara en bild, gick inte att ladda upp den andra..

Chio!

/KittyCat


Kommentarer
Postat av: Idah

Haha är det Borat #2? ^^

2010-02-28 @ 18:25:17
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0