Alla hjärtans dag

.. Blev en mys kväll med gubben.
Gjorde fläskfile & potatisgratäng, och vitlöks bröd,
Och gott blev de också :)
Idag har jag sökt lite jobb, ätit lunch med annalena & wonky,
och nu är jag hunvakt åt lenny! :D
han blir här tills på onsdag, wiihoo!! haha :D

Hade tänkt att städa lite idag och byta gardiner,
men de får nog bli lite senare,
för nu ska jag & mummen ut på en promenad :)

Älsklingen fick älsklings checkar i Alla hjärtans dag pressent,
tyckte de va bra grejer i den där, och han blev de glad iaf ;D



8st olika checkar:

-En mysig hemmakväll!
 (Du bestämmer filmen och jag fixar tilltugg!)

-En hemlagad middag!
 (Jag står för tilltuggen och du bestämmer desserten)

-En helkväll på krogen!
 (Du går i täten och jag betalar)

-En dag när du får göra precis vad du vill!
 (Så länge du gör det med mig)

-En frukost på sängen
 (Med alla tillbehör)

-Ett biobesök med mig!
 (Hålla handen & käka popcorn)

-Nack-ryggmassage efter en hård vecka!
 (Flera specialbehandlingar finnes!)

-En...
(Valet är ditt!)


Chio!
/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0