Falun

Vart i Falun idag med Anna-Lena, Wonky & Anna-Lenas Anders. Åkte dit för att Anna-Lena skulle skriva till körkortet och det gick jätte bra, stort grattis gumman!
Vi passade på att åka och hälsa på mamma också, drack lite kaffe & pratade massa skit.
Sen blev de lite mat och sen hemfärd. Men då spårade det ur, jag hade vart vaken hela natten & dom andra hade vart vakna till 2-3 på natten, och sen kliver vi upp kl 06.45. Så det blev lite damp på vägen hem. Iaf av mig och Wonky, dom andra 2 halv sov i baksätet :P

Sen lagade jag mat när jag kom hem, i nästan 3 timmar!!!
Sen skottade jag lite ute på gården, men sen fick jag ont i ryggen och de sög att vara ensam hemma så jag åkte till jenny och spelade kort. Och nu har jag precis kommit ut ifrån duschen. :)

Ska mysa ner mig i sängen nu till Sex And The City med en chipspåse & en Cola.
JA JAG VET JAG ÄR ONYTTIG, Men jag får det!

Möte på lärcentrum i morgon IGEN och förhoppningsvis så har hon inte glömt bort mig, så då kanske jag får börja plugga i morgon!

Nej nu får det vara färdig skrivet.

Chio! :)
/KittyCat



Slänger upp en bild ifrån helgen på mig & tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0