Onsdag

Onsdag igen då, fa va dagarna går fort. :P
Idag har jag var upp till christina, allt va lugna puckar,
sen följde jag med wonky till frissan, blev skit bra!
Satt där på en stol och kollade på men sen kom jag på mig själv med att nästan sova :P haha.
Efter det så åkte vi vidare till Selins för lite lunch, hittade ju en lunchkupong i plånboken så då måste man ju använda den ;)
Efter det så åkte vi vidare till Anna-lena för att hämta hund osv.
Och nu är jag hemma och funderar över livet eller nått, he.
Pratat med Lärcentrum idag också,
Miss H tyckte att det va rent utsagt idiotiskt att plugga utan bidrag & utan lärare
EFTERSOM ATT HON ÄR PÅ SEMESTER JÄMT!!!
Så vi avbröt engelskan för tillfället.
Så det blir arbetsförmedlingen i morgon för inskrivning,
har nämligen hittat en praktikplats.
Så då får man ju ut 4.500-5000kr i månaden iaf,
plus att jag har lite extra jobb på ett annat ställa också om jag vill..
Så det är ju bra mkt bättre än vad det är just nu iaf, ekonomin är ju inte på topp direkt.

För övrigt så har jag funderat på allt möjligt här i livet,
Och måste bara säga att jag älskar min pojkvän oerhört mkt. Det är sjukt.
Så nu får du komma hem älskling, jag vill krama om dig! :)

Andra Avenyn i kväll kl 21.00 Missa inte det!! ;)

Chio!
/KittyCat



Måste fixa mig en häst snart, det här går inte. Jag blir ju tokig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0